Cavvetjejerna

Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Molly & Moa - 25 februari 2008 17:41

I dag fick matte för sig att vi skulle träna lite och började leta fram apportbocken som legat nerstoppad i en låda hela vintern. Usch, den är ju bara såå... äcklig. Stor är den också. Ni kan tro att matte har fått kämpa med att få mig att ta den äckliga apporten.

Om en dryg månad börjar allvaret. Då ska vi gå kurs igen. Jag hade inte glömt all som jag lärt mig. På inkallningen kom jag som skjuten ur en kanon. Platsliggningen klarade jag också bra. Ställandet hade jag totalt glömt, ville bara sätta mig, men jag får väl bestämma lite själv också. Eller hur...?

Här kommer några bilder i alla fall på några av momentenPlatsliggning

                                       Platsliggning

Inkallning

Inkallning

                        Ååh, vad jag var duktig i dag


Av Molly & Moa - 25 februari 2008 09:29


Jag har verkligen ingen lust att leka i dag...

 


Kom igen nu morsan!!!


Ja, ja, jag får väl göra ett försök då

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards