Cavvetjejerna

Alla inlägg under februari 2008

Nu

Av Molly & Moa - 15 februari 2008 22:24

är vi i alla fall på hemväg. Så här ser vi ut när vi åker bil. Vi ligger som packade små sillar i vår lilla bur.

Av Molly & Moa - 15 februari 2008 22:01

I natt har jag varit magsjuk!!!  Man hittar ju allt möjligt på gatorna i Stockholm som man måste smaka på.  Fy sjutton!!  Det va inge bra.  Blä säger jag bara. Jag höll matte vaken hela natten. Hon fick springa ut med mig varje timma. Då var hon inte glad kan jag säga när man bor på femte våningen.  Men matte tyckte så synd om mig så jag fick en filt att värma mig med.

Av Molly & Moa - 14 februari 2008 20:34

har matte & husse ledsnat på storstadslivet. Dom ger upp helt enkelt. Idag fick vi vara med mattes pappa hela eftermiddagen för dom skulle springa runt i dom där konstiga affärerna. Vad gör dom där egentligen??

See you tomorrrow at home :-) Vi kan lite engelska ....:-)

Molly & Moa

Av Molly & Moa - 14 februari 2008 10:13

En stor bamsekram på alla Hjärtans dag från Cavvetjejerna

Av Molly & Moa - 13 februari 2008 21:36

den här då?  Goa Moa som fotomodell på Suprgrafiks sida!

Av Molly & Moa - 13 februari 2008 09:13

I morse mötte vi en stilig dvärgschnauzer som försökte stöta lite på oss. Matte tyckte också han var fin. Men Moa tyckte att han var lte för närgången. Mattes dator är så långsam då hon bara har uppringt modem med sig så tyvärr kan hon inte visa er några bilder på oss härifrån.

Tjingeling från Cavvetjejerna 

Av Molly & Moa - 12 februari 2008 20:13

Nu är vi äntligen framme. Vi fick åka bil jättelänge, tur att vi inte har anlag för åksjuka säger matte. Nu har dom dragit runt oss i kvarteret här så nu är vi helt utmattade. Här måste man ju kissa på asfalten. Här vill vi inte varaaa...... vi vill hem

Av Molly & Moa - 12 februari 2008 07:08

I dag har matte väckt oss jättetidigt. Vi ska vi till huvudstaden säger hon. Där vet man aldrig vad som kan hända. Där finns så mycket killar och vi är ju lite blyga av oss vi lanttjejer.

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards