Cavvetjejerna

Alla inlägg under februari 2008

Av Molly & Moa - 10 februari 2008 09:51

Ännu en morgon med tjock dimma. Idag bär det hemåt igen efter några lugna dagar på kusten.

Av Molly & Moa - 9 februari 2008 21:36

Hade väl ingen riktig favorit i första deltävlingen. Men tyckte Amy och Christer var dom bästa i kväll. Så yngst och äldst alltså. Rätt för mig.

Av Molly & Moa - 9 februari 2008 16:00

Ska du inte ägna dig åt mig lite nu matte. Jag är faktiskt både hungrig och kissnödig.

Av Molly & Moa - 9 februari 2008 15:18

Har varit och handlat i Skärhamn. Detta vackra skärgårdssamhälle. Här kommer några bilder därifrån.

 Kanske det blir ett avsnitt av Lost innan det är dax för melodifestivalen i kväll.

Av Molly & Moa - 9 februari 2008 12:34

Lånade den här serien av min syster, och nu kan jag inte sluta titta. Har inte följt någon långserie tror jag sedan Dallas tid.  Lånade den mest på skoj, tänkte att jag ser väl kanske bara första avsnittet. Men är nu inne på del 2. Kommer jag verkligen orka med hela serien?  Den kanske aldrig får något slut.

Av Molly & Moa - 8 februari 2008 10:53

En dag med tjock dimma. Inte alls lika fint som i går. För att få hundarna rena från salt och grus  denna morgon blev det till att ställa dom i badkaret för duschning av magar och tassar efter morgonens tur ut till båthamnen. Usch, inte alls roligt med långhåriga hundar då.

Får väl se vad man kan hitta på i det här trista vädret. Sambon tillbringar sin dag på båtmässan så han kommer väl hem med en kasse full av brochyrer kan jag tänka mig.

Obs! bilden är inte tagen denna morgon.

Av Molly & Moa - 7 februari 2008 20:25

Även små cavaliertjejer behöver synas i mörkret. 

Av Molly & Moa - 7 februari 2008 20:18

Är på Klädesholmen som ligger på Tjörn. Här har varit ett underbart väder i dag med en stor strålande sol. Verkligen något man längtat efter. Kändes nästan som vår i luften.

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards