Cavvetjejerna

Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Molly & Moa - 8 mars 2008 09:22

Oj,vad matte & husse är trötta idag. Vi fick snufsa å buffa på matte  jättelänge innan vi fick upp henne i dag. När vi kom ner i köket så ville vi ha våran frukost på direkten, men matte bara ojade sig för all disk som stod i köket. Vi lovade att hjälpa henne sen.

Ja må a leva... ja må a leva... Vi köpte rosor till dig matte, Grattis på dagen

Värdinnorna för kvällen tar emot några av gästerna

Här är våra småkusiner, dom kommer vi ha lite extra koll på när dom ska äta.Vi tror nämligen dom behöver hjälp.

Precis innan matte sagt varsågod till gästerna passade jag, Moa, på att stjäla mig ett kycklingspett. Det var jätte enkelt, jag bara sträckte mig och fick tag i en pinne. Sen åt jag det fortaste jag kunde, utan att dela med mig en enda liten bit till Molly. Husse fick se mig och tog mig hårt i örat, men det var det värt.

Sen fick vi ligga i soffan låångt från alla godsaker när gästerna åt.

Matte sa att det var mitt Moas, fel. Vi vill inte ha mattjuvar

vid bordet sa hon.

Jag, Molly, fick i alla fall en stund vid bordet med min storebror, han är alltid så snäll mot oss.

Slutet gott, allting gott... vi fick en bit tårta.  Mums vad gott

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards