Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 9 mars 2008

Göteborgs prima fint ska dä va!

Av Molly & Moa - 9 mars 2008 12:07

Jag har en bekännelse att göra, Jag är nikotinist. Varje gång husse lägger in en prilla blir jag alldeles till mig och måste slicka av den goda snusaromen från hans fingrar. En gång för länge, länge sedan, när jag var så här liten, blev jag faktiskt  beroende av denna drog.

Matte har sagt till mig att jag måste lägga av med snuset nu när det blivit så dyrt.

Här kommer bildbeviset på att det är husse som dragit in mig i drogträsket.

                                 Mmmm...vilken arom




 
 
Nibelius

Nibelius

9 mars 2008 12:45

Lustigt, Reuben hämtar gärna snusdosor på kommando, men han vill inte gärna dem ifrån sig. Det kanske är ett raskaraktäristiskt drag?

http://nibelius.blogg.se

 
Gibson

Gibson

9 mars 2008 13:18

Ja där ser man :-) Det har jag inte provat än hi hi, fast min husse snusar ju inte.
Ge en grattiskram till matte i efterskott :-)

http://gibson08.wordpress.com

 
Tuna

Tuna

9 mars 2008 13:58

Droger är inte bra för hundar. Aj aj. Men det ser ju onekligen väldigt skönt ut att sova så där...

http://tuna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tristan

9 mars 2008 14:10

Så liten och sööt!

 
Nibelius

Nibelius

9 mars 2008 17:03

Åh, så söt hon är, lilla Moa. (Reuben tittar på bilden med höjda öron och spetsad nos) Ja, Hästmannen lever! Han lever, och han är inte så väldigt gammal, han blir nog kvar och gläder oss ett bra tag till...

http://nibelius.blogg.se

 
Ingen bild

molle

9 mars 2008 17:37

men vad söt,,, o så himla lite... molle

 
Cilla och Gizmo

Cilla och Gizmo

9 mars 2008 17:54

Hatr husse dragit ner dig i "snusträsket" så får väll han betala prillorna också, eller?? ;-)
Fast det är ju inte nså hälsosamt att snusa så du kanske skulle sluta med det :-)
Kram Cilla och Gimzo

http://www.sinna.dinstudio.se

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

9 mars 2008 21:23

Fiiin som snus ......

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Chilla

Chilla

10 mars 2008 09:59

Den bildern borde väl vara av stort intresse för tillverkarena v snus, jag menar . . . Med dig som modell som gör reklam borde dom väl sölja hur mycket snus som helst, kosta vad det kosta vill

http://chilla.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snok me matte

10 mars 2008 10:09

nä gud så gooo...vi bara... ååååå... på den här sidan datorn!

 
Maiko

Maiko

10 mars 2008 18:09

Jaha, fint som snus det här.Min husse brukar låta mig slicka av fingret när han tar en Whisky ibland. Matte skriker nej och usch, men jag tycker att det är ganska häftigt och smaskigt!

http://tassavtryck.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards