Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 10 mars 2008

Måndag morgon

Av Molly & Moa - 10 mars 2008 07:12

Ny vecka, nya upptåg. För oss Cavvetjejer börjar dagen med att matte lämnar oss ensamma ett par timmar. Hon ska åka in till stan och passa dom söta småkusinerna som var med på hennes kalas i fredags, så det blir väl för oss till att ta en längre sovmorgon då, och drömma om skogsprommisen som utlovades vid frukosten. Matte fick nämligen släpa ut oss i ösregnet tidigt i morse. Molly hatar regn, och stod som fastklistrad i backen.

Här kommer en bild av småkusinerna.

 
 
Sigge

Sigge

10 mars 2008 08:27

Vilka söta människovalpar.
Dom måste vara perfekta att busa med!
Jag har också blivit utsläpad i äckligt ösregn. Blääääääää!!!!!!!!

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Gibson

Gibson

10 mars 2008 08:59

God morgon! Här regnar det med :-( Jag tycker heller inte om regn. Igår så badade matte och husse mig och det var däremot skönt.
Ha en fin dag! Vad gulliga småkusinerna är förresten :-) Kram

http://gibson08.wordpress.com

 
Gibson

Gibson

10 mars 2008 09:10

Det verkar inte som mitt inlägg kom med förut så jag skriver igen. Hoppas ni mår bra? Jag tycker heller inte om regn men har också varit ute på en promenad men nu blir det myspys. Vad gulliga småkusinerna är! Kram på Er

http://gibson08.wordpress.com

 
Ingen bild

malte o snok

10 mars 2008 10:09

fräckt ni inte fick följa med o snusa lite på barnen!

 
Ingen bild

Cilla och Gizmo

10 mars 2008 17:29

Åhh vilka sötingar!! Dom kunde väll ni ha varit barnvakt åt alldeles själva ;-)
Kram Cill aoch Gizmo

 
Sacco

Sacco

10 mars 2008 18:37

Ja, barnvakt måste ni kunna lägga till era tidigare meriter! Söta småttingar! Det måste vara störtkul för dem om ni fick sitta barnvakt.

Tack för den snälla kommentaren! Kändes genast lite bättre att jag också fick lite smicker!

http://www.bjorkmannarna.se

 
Ingen bild

molle

10 mars 2008 19:46

Men hallå ni som är så duktiga på att hjälpa,, varför hängde inte ni på ?? molle

 
Ingen bild

Cavvetjejerna

10 mars 2008 19:56

Du förstår Molle, det är så här att småkusinerna har en katt som heter Nisse som egentligen är en hon, nu blev det visst lite rörigt här... Men Nisse är en innekatt och vill inte ha några söta hjälpredor i sitt revir. Så matte bestämde att vi fick stanna hemma.

 
Ingen bild

malte o snoken

11 mars 2008 08:20

vi saknar vår dagliga dos av molly o moa!! var är ni flickor!?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards