Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 26 mars 2008

Våran matte

Av Molly & Moa - 26 mars 2008 09:20

Vi tyckte ni skulle få se hur våran matte ser ut.

Hon som hjälper oss att blogga.

                             Så här är hon

 
 
Chilla

Chilla

26 mars 2008 09:28

Så roligt att er matte har fastnat på bild så att vi som flitigt läser er superba blogg får vet HUR hon ser ut, hon som hjälper er med att blogga. Hon ser supersnäll ut!

PS) När JAG = Chilla skrev detta inlägg i er blogg så var "koden = chef", kan det betyda att er matte är er chef?!

http://chilla.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

26 mars 2008 12:16

vilken tur att ni har en så go matte så ni kan blogga med oss!! hon ser jättesnäll ut!!
Å va fina grejer ni fick!! ser lite gott ut också, jobbigt bara om man har glest med tandsingar...

 
Ingen bild

molle

26 mars 2008 17:19

Verkligen en snäll matte,, tur att vi fick se henne,, så vi vet vem som hjälper er att blogga.. o vem ni hjälper med alla era sysslor..

 
Helena

Helena

26 mars 2008 17:49

Såg din kommentar i min gästbok. Visst har vi vacker natur i Sörmland!
Som sagt Sigge har hur mycket badsjöar som helst. Framöver så ska jag göra en sida med fina ställen i omgivningarna. Det du såg var ju från den etapp av Sörmlandsleden som jag ansvarar för.
Förresten får jag länka till din hemsida från min?

http://www.geocities.com/skogsraets

 
Sacco

Sacco

26 mars 2008 18:36

Det var kul att få se vem som hjälper er att blogga! Hon ser ut som en toppenmatte!

http://www.bjorkmannarna.se

 
Tuffa

Tuffa

26 mars 2008 19:10

Hon ser ut att ha bra fingrar som passar i dom där dataknapparna. Även om ni har mycket mindre tassar än jag så tycker jag det verkar meckigt att skriva på dom....

http://tuffabriard.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gibson

26 mars 2008 19:42

Åh vad mysig och snäll er matte ser ut! Nu ska jag snart lägga mig bredvid min matte för hon är sjuk idag :-( Nospussar på Er

 
Izabella

Izabella

26 mars 2008 20:17

Härlig blogg eran Matte hjälper er med :).. Hade själv en ruby tik för en månad sen men fick låta henne somna in pga sjukdomen Syringomelia.. Ha det bra. //Izabella

http://www.izabeeella.blogg.se

 
Ingen bild

Cilla och Gizmo

26 mars 2008 20:29

KUL att se vem det är som hjälper er :-) Vårans matte säger att hon tyvärr inte fasnar på bild så vi kan inte visa hur hon ser ut ;-)
Kram Cilla och gizmo

 
Ingen bild

Cavvetjejena

26 mars 2008 21:20

Helena: Självklart får du länka till min sida. Jag länkar till din också/ Ulla

 
Izabella

Izabella

26 mars 2008 21:39

Nej ingen ny hund får ja. Jag ska vänta med hund för tillfället. Sen får vi se. Väldigt ovanligt i sverige men i england är den väldigt känd. Lägger till er på min länksida hoppas det är ok?! Ha det bra.//Izabella

http://www.izabeeella.blogg.se

 
Sacco

Sacco

26 mars 2008 22:05

Självklart glömmer jag inte bort mina små prinsessor!

http://www.bjorkmannarna.se

 
 Anna med Tim

Anna med Tim

27 mars 2008 06:27

Eran matte ser lika snäll ut som jag hade tänkt mig,tycker det är lite fuskigt att ni får plats i eran mattes knä...själv försöker jag men hon hävdar att jag är för stor. Nospussar/timse

http://timsevimse.blogg.se

 
skogsfruns luddetudde

skogsfruns luddetudde

27 mars 2008 10:42

Ludde säger att han nog skulle vilja ge det där näpna fejset en rejäl slick -eller båda förresten;)

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gibson

27 mars 2008 12:21

Ja min matte behöver nog syster Moa idag för hon är såå förkyld och har feber :-( Jag försöker gosa med henne så mycket jag kan.
Puss på Er Sötnosar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards