Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

Bushumör!

Av Molly & Moa - 28 mars 2008 10:25

I dag känner jag mig lite extra busig.

Får se om jag kan få igång nåt bus här. Mmm…matte verkar inte vara på bushumör,

och Molly… ja, jag  får se om jag kan få liv i henne

      Var inte så tråkig… kom igen nu!

                                  Pix för kaninen!

                        Nä… kom och ta mig i stället... 

        

 
 
Ingen bild

molle

28 mars 2008 12:22

Jag är ed .. älskar att busa med söta tjejer.

 
Chilla

Chilla

28 mars 2008 13:39

Trist med en matte som inte är på bushunör när ni är det! Tur att ni har varann så ni kan göra av med lite överskottsbus. Jaga varann mellan soffar och sängar så brukar det bli lite mindre "myror i benen"

http://chilla.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gibson

28 mars 2008 14:01

Hej godingar! Jag har inte busat så mycket idag jag, för matte är fortfarande sjuk så jag har mest pysslat om henne. Ha en mysig helg tjejer. Nospuss på ER

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

28 mars 2008 16:52

Vi vill va´ määäää ......... vi älskar å busa!!!!

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hannah & Tristan

28 mars 2008 17:43

Vilka fina bullar. Nu blev vi bullsugna..

 
benzon

benzon

28 mars 2008 18:16

asså idag fanns ingen å busa med här..är allt liite avis att ni är två... som kan ha skoj med varandra är helt det faller på....matte hälsar så gott till er hon sitter här bredvid å är helt salig..sa att ni var så söta som sockertoppar!! ha en fin kväll nu flickor ..nospussar från benzon med matte

http://www.raberg.se/benzon/index.html

 
Gizmo

Gizmo

28 mars 2008 18:47

Kom hit vetja!! Jag kan leka med dig!!!
Kram Gizmo

http://www.sinna.dinstudio.se

 
Sigge

Sigge

28 mars 2008 19:33

Gillar ni tortyrkammaren??????
Finns väl inget värre än den.
Skum mat ni ska äta.
Lax.......nä det går nog inte att äta. Min matte lider av den ovanliga åkomman fiskfobi så sånt kommer inte in här. Fast jag smakade sill hos hennes föräldrar en gång och det var inte gott.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Sacco

Sacco

29 mars 2008 19:37

Men Moa då, du får komma hit och busa med mig!! Min matte är inte heller så rolig, sitter framför datorn.. Jag har precis gått bort till leksakslådan, vill också ha lite roligt. Ute spöregnar det så matte vill inte gå ut..

http://www.bjorkmannarna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards