Cavvetjejerna

Alla inlägg den 4 april 2008

Av Molly & Moa - 4 april 2008 19:33

Till alla er som undrat vad vi fick av Sacco...

Vi var ju så betagna  av den stiliga schäferhanen så jag "Moa" glömde ju totalt bort att öppna mitt paket. Matte fick ju hjälpa Molly för hennes paket luktade ju så gott, det kanske inte syntes så bra men om ni går in på  Saccos sida så  är Mollys present som matte sitter och håller i. Sacco är också lite sugen på att  få smaka.

Här öppnar jag mitt fina rosa plyschhjärta som jag fick av Sacco.

Han är nog lite kär i mig i alla fall.

Vi kanske kan säga att jag stal hans hjärta.

Men jag måste ju kolla Mollys present också, den kan man ju äta.

Hon fick en hel påse med godis. Jag tycker det luktar som torkad lever.

Mums...  jag tror jag tar några stycken.


Av Molly & Moa - 4 april 2008 08:36

Blev det dags för våran efterlängtade dejt med snyggingen Sacco.

Vi var allt lite oroliga ifall han skulle gilla oss eller inte. Men en sån gentleman han var, han lät oss till och med undersöka hans stora leksakslåda utan att ens lyfta en tass.

Matte tyckte att Sacco var en mycket lydig och väluppfostrad hund och hon skämdes nog lite över att vi var lite busiga.

Sen blev matte och husse bjudna på kaffe och en jättegod kaka. Och vet ni vad…? Då fick vi smaka en bit kaka av Saccos matte. Hon är minsann inte så snål som våran matte är. Vi är jättenöjda med våran dejt och vi saknar redan Saccopojken. Hoppas vi träffas igen.

Titta gärna in på Saccos blogg här där finns det mera bilder på våran dejt.

        Här står Sacco med matte och hälsar oss välkomna

Första mötet. Han var ju ännu snyggare i verkligheten.

Tycks som att det bara fanns ögon och nos för mig "Molly,"

Här får vi presenter av sacco. Undra vad det kan vara…..?

Sacco... han tycks ha fått nos på nåt helt annat.

Man måste ju lukta gott när man har en dejt, eller…hur?

             Här poserar vi på trappan med snyggingen

    Ser ni så malliga vi är över att sitta här bredvid Sacco

Vi hade också ett paket till Sacco. Det var ett tuggben och några kex.

Han ville genast gå och gräva ner alltihop för att spara till ett senare tillfälle.

Medans vi kollade runt överallt låg den väluppfostrade

Sacco i sin säng och bara tittade snällt på oss.

      Här sätter jag ”Moa” fart mot Saccos leksakslåda.

     Har spanat in att han har en likadan freesbee som jag.

    Men vad nu då…??? Åkte Saccos matskål upp i fönstret.

    Fy vad taskigt… säkert min snåla matte som sagt nåt

Så blev dags att säga hej då, efter ett kort men intensivt besök

Tack så mycket säger vi till Sacco och hans snälla matte.

Det var jättetrevligt att träffas.

Hoppas vi ses igen.



Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards