Cavvetjejerna

Alla inlägg den 9 april 2008

Av Molly & Moa - 9 april 2008 23:01

börjat på tävlingskurs jag Moa, och matte. Första timmen hade vi teori och pratade igenom dom olika tävlingsmomenten för lydnadsklass 1. Sen fick vi berätta hur det gått för oss med  träningen efter vinterns uppehåll.

Efter det så var det dax att hämta våra hundar för att uppdatera vad vi lärt oss. Vår kursledare Tage, tyckte att vi varit duktiga och inte tappat så mycket. Vad Moa beträffar så har hon blivit kass på ställandet. Vill bara sätta sig, konstigt tycker jag, för hon kan ju det så bra på utställning.

Tyvärr togs det inga bilder för vädret var som vanligt inte på vår sida. Det regnade och var rent ut sagt svinkallt. Matte är ju van att ha värk i nacke och händer, men efter den här kvällen blir det ingen trevlig natt känner hon.

        Den här bilden är från i höstas på vår avslutning


Av Molly & Moa - 9 april 2008 08:59

och är en kattfröken i mina bästa år.

Jag är på besök hos Molly & Moas brorsa, men annars så bor jag i Norrköping.

Visst är jag söt...!

Och vill ni veta en hemlis...??

Jag har små kattbäbisar i magen.

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards