Cavvetjejerna

Alla inlägg den 29 april 2008

Av Molly & Moa - 29 april 2008 10:24

Igår hade vi besök av tre söta små människovalpar som ville leka och busa med oss.

Jag ”Molly” är ju inte så road av att leka utan ville hellre bara sitta och gosa med Julia.

Men Moa däremot, hon ville busa med Elin.

Efter middagen ville Elin ta en promenad ner till badet för att känna på vattnet. Så Julia fick hålla mig Molly, i kopplet och Elin fick hålla mig Moa. Gissa om dom tyckte det var skoj… trots att vi stretade och drog.

Här sitter jag med Julia, som gosade jättemycket med mig.

                         Elin blev min, Moas favorit

Här ligger jag Molly, med alla tre människovalparna

Elin, Julia och lille Isac som håller sig lite i bakgrunden.

Här sitter vi och har Isac mellan oss. Han var lite rädd för oss i början,

Men sen förstod han ju att vi var sååå snälla. Men det kändes ändå tryggt att ha storasyster Julia bakom sig

Här är vi på promenad med två stolta tjejer. Vilken tur att

vi är två så dom kunde gå med var sin

Här är vi på väg hemåt igen med Julia och Elin, som 

vi tror har haft en rolig dag med oss.


Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards