Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 30 april 2008

Onsdag igen

Av Molly & Moa - 30 april 2008 09:16

Ja, då var det onsdag igen... Valborgsmässoafton är det ju, och kurskväll. Kul tycker både jag och matte.  Hoppas solen kommer så småningom. Än är det mulet här men  inget regn i alla fall.

För vår del blir det ingen eld ikväll utan hårdträning med kurskompisarna istället. Vi har redan varit ute och tränat lite ställande som jag fortfarande inte har kläm på, utan vill sätta mig alldeles för tidigt.

Men lite lek med  favvoleksaken är man väl värd efter träningen ändå


 
 
skogsfrun

skogsfrun

30 april 2008 12:12

Ludde funderar; ska inte såna där små sötsaker ligga på sidenkuddar och inte ränna runt med plastbitar i munnen?;))

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Ingen bild

GIBSON

30 april 2008 15:02

TREVLIG VALBORG! KRAMIS

 
Sigge

Sigge

30 april 2008 17:51

Är säkert bättre med hårdträning än sån där eld. Jag ska hålla mej inne för att slippa alla äckliga fyrverkerier.
Går kvällsrundan lite tidigare ikväll.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
skogsfruns Ludde igen

skogsfruns Ludde igen

30 april 2008 19:01

Hej, va jobbigt jag haft det. Sprungit hit och dit hela dan. Vi har dragit ihop till en egen brasa, nu brinner det! Kom gärna och värm er en stund. Pst...det finns en stor go hög intill!

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Ingen bild

molle

30 april 2008 19:16

Lycka till ikväll på kursen mina gulliga prinssesor..
Vill samtidigt önska en trevlig Valborg
Kram Molle

 
Bella

Bella

30 april 2008 20:27

Kikade in lite snabbt för att önska er och ermatte en härlig valborg, matte hälsar så gott!

Kramizar
Bella

http://orvegard.bloggagratis.se

 
Primo och Acke

Primo och Acke

1 maj 2008 00:04

Siden kuddar... ligga på?? Nja men kanske bära på;) Vi har oxå tränat lite idag...men vi har haft fint väder, eller ja ganska iallafall...
Må gott!

http://www.ackebus.se

 
sacco

sacco

1 maj 2008 17:14

Vem vill träna ställande när man kan ha kul med freesbyn?

http://www.bjorkmannarna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards