Cavvetjejerna

Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Molly & Moa - 18 maj 2008 12:00

I fredags kväll åkte så, matte och jag ut till Klädesholmen igen. 

Gissa om jag blev glad när jag fick se min goa mamma igen. En vecka är lång när man är ensam vovve i huset. Men matte säger att det bara är nyttigt för mig.

Jag lär mig att lyssna bättre säger hon, vad hon nu menar med det…?  Jag lyssnar ju alltid på Molly och vill alltid göra likadant som hon när vi är tillsammans.

Senare på kvällen  fick vi en ny överraskning när Malin kom och hälsade på. Malin är husses dotter och jobbar som sjuksköterska i Kristinastad men bor i Sölvesborg, så hon hade långt att köra.

På lördag förmiddag tog vi en tur till Skärhamn för att handla, och då blev det en liten promenad på bryggorna också. Och tittar ni på bilderna nedanför så får ni se vilken rolig valp vi såg.

Äntligen får jag ligga bredvid min goa Mamma igen.

Det känns tryggt.

Promenad på Skärhamns bryggor.

Men…kolla Malin!  vad var det för ett gäng som gick förbi…???

Har ni sett vilken liten valp som kommer gåendes i koppel!  Undra vilken ras det är…?

     Visst var den söt…! Vi tror det är en människovalp.

                Här är vi ute på kvällspromenad med Malin




Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards