Cavvetjejerna

Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Molly & Moa - 25 juni 2008 11:53

från dagen när vi var vid Sjövik

Matte försökte ju få mig att bada denna dag.

Hon slängde ut en pinne i vattnet och trodde att jag skulle hoppa efter och ta den. Men i stället blev jag alldeles förtvivlad över att pinnen låg där och flöt och jag kunde inte förstå hur jag skulle få tag i den utan att bli blöt. Det var ju så synd om pinnen att ligga där och guppa… ni skulle ha hört mig hur jag tjöt över den stackars pinnen.

                                      Matte… hjälp mig!

                                          Där kommer den…

                      Hur ska jag göra för att nå den…???

                                  Jag MÅSTE, få tag i den!

                                 Kanske Molly hjälper mig…?

                              Äntligen… kunde jag nå den!

Vilken lycka! Nu är den MIN, BARA min… och jag har räddat den ur vattnet.



Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards