Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 27 juni 2008

Jag har fått en badleksak!

Av Molly & Moa - 27 juni 2008 09:17

Nu ska nya badleksaken testas! Är den okej tro…?

Men varför kastar han den så långt ut? Jag blir ju VÅT om tassarna!

Jaja... får väl hämta den då! Men simma tänker jag inte göra...

                               Kolla Robert... Jag har den!

                              Molly ägnar sig åt att äta gräs

Bäst att springa och gömma den fort... för i vattnet ska den inte igen


 
 
Ozzy

Ozzy

27 juni 2008 10:55

VARFÖR ska dessa människor envisas med att ha ner oss i vattnet? Dessutom vill dom att man ska så långt ut så man måste göra ngt dom kallar SIMMA..
Men hallå..
SIst jag kollade hade jag inte varken fenor eller gälar!! Tror inte ni har det heller??
Näe gå o plaska lite med fötterna o svalka magen... DET är min melodi det..
Ha det gott tjejer... *blink blink*

Ozzy via Christa

http://hissen.blogg.se

 
Kasper

Kasper

27 juni 2008 11:09

Det är rätt - man ska själv bestämma var ens saker ska vara! Jag ser noga till att var sak har sin plats, dvs lite varstans i huset och på tomten. Matte försöker samla ihop dom, men det går jag inte med på!
Skoj att ni besökte min gästbok - jag har svarat där. Hoppas ni sötisar hälsar på hos mig igen!

http://www.belof.se/Kasper-index.htm

 
Ruth

Ruth

27 juni 2008 11:36

Hon kommer att bli en riktig badnymf, en riktig sjöjungfru denna lilla Moa. Badar inte Molly? cavvizzar är ju allmänt inte så förtjust i vatten, men det finns undantag. Skall in med 6 veckors bilder på min hemsida i em. kommer nog ett och annat kort på bloggen också, så välkommen på besök !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
marita o vovvarna

marita o vovvarna

27 juni 2008 16:22

Nästa gång får du säga till husse o matte att hämta leksaken istället. Men det är konstigt här flyter det också leksaker i vattnet som vi hundar måste hämta.

http://hundarna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

27 juni 2008 17:53

vilken taskig en som kasta ut den i vattnet! vi hejar på Molly som äter gräs! det känns tryggast...

 
Moses gm Ingegerd

Moses gm Ingegerd

27 juni 2008 19:06

Nej, min matte kastar inget i vattnet, tack och lov! Lite morotsbitar faller ned från köksbänken ibland, det är gott!

http://josephinespapilloner.blogg.se/moses/?tmp=27

 
Sigge

Sigge

27 juni 2008 19:39

Badleksaker ska befinna sej låååååångt ute i vattnet så man måste simma och hämta dom. Försökte ju få Ozzy att simma men han ville inte. Fast gå runt i min bäck gillade han ju.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Primo och Acke

27 juni 2008 21:50

Ja vi är ledsna tjejjer men vi kan bara hålla med Sigge;) Men Moa vänta du bara, innan sommaren är slut så kommer du vara en riktig simmerska ska du se! Äta gräs kan man göra efter badet...så det så!
Pussar på er gulle tjejjer!

 
 Timse

Timse

27 juni 2008 23:15

Vilket fint ställe att bada på! Men det ser ju lovande ut Moa, du kommer säkert inse tjusningen med att simma snart. Nosgos!
Matte hälsar att det var lite läskigt att se sig själv på film, men väldigt bra...

http://timsevimse.blogg.se

 
camilla

camilla

27 juni 2008 23:16

Bentley håller med Sigge om att badleksaker ska kastas typ en kilometer ut i vattnet...Du hinner lära dig innan sommaren är slut ;)

http://www.bentley.dinstudio.se

 
sacco

sacco

28 juni 2008 23:18

vilket härligt badställe ni har hittat!

http://www.bjorkmannarna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards