Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 28 juni 2008

Lördagsmorgon!

Av Molly & Moa - 28 juni 2008 10:28

Så här har våran lördagsmorgon varit.

La bli la vära... ser du inte att jag är trött... säger en gäspande Molly.

Medans Moa, stretchar för att om möjligt bli ännu längre än sina 90 cm från nos till baktass.

 
 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

28 juni 2008 11:14

Här har man inte tid att ligga och dra sig inte .......
Kl 10.28 Då hade vi gått vår nästan 1-milarunda ........

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

28 juni 2008 11:22

å det ser mysigt o gottigt ut! själv har vi sett osynliga grejer på morgonen o är nu i skogen o går me husse! två blöta taxnosar i nyllet på er!

 
Cilla och Gizmo

Cilla och Gizmo

28 juni 2008 17:44

ja lite uppvärming inför dagens övningar kan ju aldrig bli fel ;-)
Snart är du lika lång som Cilla vetja :-)
kram Cilla och Gizmo

http://www.gizmo.cybersite.se

 
Sigge

Sigge

28 juni 2008 18:33

Håller med Basta och Fixa vid den tiden på dagen är man lååångt ute i skogen och grejar mad viktiga hudgöromål. Inget slöande här inte!

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

28 juni 2008 19:42

Är Moa en taxblandning ?? :-) Härligt med stretching så lederna vaknar också och inte bara ögonen. Alltid så mysiga bilder här inne, man blir glad när man knackar på här.
Ha en fin lördagskväll !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

28 juni 2008 21:07

Dags för en liten svamplektion märker jag.
Aspsopp växer med asp, har orange hatt och vit fot. Ganska smal fot och svartnar när man skär i den.
Karl Johan har brun hatt och knubbbig fot, svartnar inte.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
 Anna med Tim

Anna med Tim

28 juni 2008 21:47

Ni är ju för gulliga! Va lång du kunde bli Moa, du ser ut att trivas med din stretching

http://timsevimse.blogg.se

 
Ingen bild

Primo och Acke

28 juni 2008 22:29

Ja men stretching är bra! Härligt för trötta leder. Matte och Primo tackar för grattis hälsningen!
Puss från oss grabbar i Linköping!

 
Ingen bild

sacco

28 juni 2008 23:19

vilken skön stil!

 
Moa och Maiko

Moa och Maiko

29 juni 2008 09:52

Jag, Maiko, brukar också sträcka så där på mig - mest i mattes säng faktiskt och då påstår hon att jag blir rent otroligt lång!Polisstrumpan sträcker naturligtvis bara så där prydligt på sig; med baken i vädret och tassarna framåt.

http://nysvansat.blogspot.com

 
medresenärskan

medresenärskan

29 juni 2008 11:06

Medresenärskan vill framföra ett Tack till eran matte för besöket i min blogg. Gjorde mig så glad att hon tog sig den stunden och även kommenterade. Vill också tala om för er fyrfota godingar att vovvar är de trognaste vänner man kan ha .... Ni är alldeles bedårande söta. Joo, jag har varit på besök här många gånger och ni charmar mig så, varje gång. Nospuss på er !!!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

OZZY

29 juni 2008 13:07

Min matte har varit dum mot kroppen och vilar idag.
Hon kan inte göra saker så där LAGOM utan för gänran för mkt
och när hon slarvar med det får hon ont.
Så dumt så...
Nu går jag ut med husse på en långrunda så matte får vila sig lite.

OZZY

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards