Cavvetjejerna

Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Molly & Moa - 30 juni 2008 20:48

av Medresenärskan till att avslöja sex underliga/egendomliga  saker om sig själv. Så visst... det är svårt att på rak arm komma på alla konstigheter man har, men här är några av dom i alla fall.


Ni utmanade kan kopiera detta: Varje utmanad börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utvalda ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna. (dessa)Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit valda och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...Cavvetjejernas matte har blivit utmanad av Medresenärskan


 Att avslöja : 6 underliga/egendomliga saker om mig själv. Okedoky!



1)      Tvättar alltid håret EFTER att jag duschat (jättekonstigt)

2)      Skräckslagen för att få in möss i huset på  hösten.

3)      Har lätt för att fastna lite för länge framför datorn.

4)      Älskar att gå kurser med mina hundar.

5)      Svårt för att ibland lägga saker bakom mig. (Ältar för mycket)

6)      Har ofta beslutsångest


Cavvetjejernas matte utmanar: 

Tessan, (Primo & Ackes matte) 

Flytta till Skåne (Malte & Snokens matte)

och Svamphunden Sigge, eller hans matte .

      


Av Molly & Moa - 30 juni 2008 13:44

Idag stod det jordgubbsplockning på mattes schema. Resan gick mot Råda, där fälten lyste härligt röda av solmogna jordgubbar.

Mamma och syster i färd med att fylla sina hinkar med läckerheterna

                   Wow… är dom mina allihop?

När matte var inne och hämtade skålar för att sätta sig ute och rensa jordgubbarna passade jag på att ta för mig lite. Måste ju provsmaka.

Jag älskar frukt och bär!

Undrar jag hur mycket matte åt medans hon plockade…?  

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards