Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 24 juli 2008

Avslutad omröstning

Av Molly & Moa - 24 juli 2008 10:30


Vi har nu haft våran omröstning i en månad.

Och så här blev resultatet:

  

Sover ni med matte och husse i deras säng?

 

Så här blev resultatet efter att  37 personer röstat:

 

Självklart svarar hela 70,3 %

Nej, det får vi inte 10,8 %

Sover i köket 5,4 %

Sover på annan plats 13,5 %

 

Alltså visar det sig att majoriteten av dessa mattar och hussar gärna  låter oss sova med dom.


 
 
 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

24 juli 2008 10:42

2 i köket å 2 på annan plass. 2 katter i sängera å 2 hästar i stallet. Skogsfrua söver snart på balkongen i denna hetta å RR söver sum en stock;))
Har ho en skvätt kaffe?

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

24 juli 2008 13:50

Det är klart att vovvar skall sova hos matte och husse. När Medresenärskan har Mazi här så sover hon hos mig ... Hon går icke ur fläcken förrän jag reser mig och går ur sängen .... då!!!! hänger hon med och har inte ens tid att sträcka på sig. Medresenärskan har drunknat i era ögon. Puss på nosen !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sacco

24 juli 2008 14:00

Jaha, ni åker hit och jag åker ner till era trakter.. kanske ska ta med er ut på nåt skoj när inte husse och matte är hemma:)

 
Latte

Latte

24 juli 2008 15:57

Hej cavvegirls! Hoppas ni mår bra. Matte låter mig inte få sova i sängen, men hon säger att hon gärna skulle vilja det om de andra i familjen inte sa emot... Hehe

Kramar //Carolina & Latte

http://latte

 
Sigge

Sigge

24 juli 2008 18:30

Köttbullar ochkorv kan man väl aldrig få för mycket av?
Men nu är det så äckligt hett att det väl lär dröja innan jag får leta svamp igen tyvärr

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Kasper

Kasper

24 juli 2008 21:58

Matte minns inte om hon röstat... Typiskt henne att inte komma ihåg en så viktig sak!
Jag sover inte i hennes säng, men nedanför. Har mitt eget täcke där. Men en gosestund när hon vaknat på morgonen, det tycker både hon och jag är alldeles nödvändigt. Och då är jag snabb att hoppa upp!

http://www.belof.se/Kasper-index.htm

 
 Anna med Tim

Anna med Tim

24 juli 2008 22:36

Vi har helt missat och rösta men jag kan berätta att tim gärna breder ut sig i sängen...han sov inte där från början men när han var ca ½år och matte var sjuk så fick han agera värmedyna i sängen och sen dess ligger han där :)

http://timsevimse.blogg.se

 
Primo och Acke

Primo och Acke

24 juli 2008 23:17

Våran vimsiga matte kommer heller inte ihåg ifall hon röstat!! Men vi får sova var vi vill, och kommer alltid upp i sängen på morgonen, men hela natten tycker vi det blir för varmt....
pussar i massor!

http://www.ackebus.se

 
Ingen bild

malte o snoken

31 juli 2008 12:28

i nya huset sover vi lite var vi vill... men vi har fått en egen säng i ett gästrum det är mysigt o så står biabädden i vardagsrummet nära husses o mattes sovrum...sen hoppar vi runt i soffor, fåtöljer o leker guldlock o prövar alla...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards