Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2008

Nya namnbrickor & Moa som fotomodell

Av Molly & Moa - 5 augusti 2008 18:27

I dag fick vi post. Matte hade beställt nya namnbrickor till oss. Dom gamla hade blivit  slitna och  tappat sin färg.

I paketet låg ett medskickat reklamkort. Och kolla vem som är modell!!

Jodå... ni ser rätt, det är jag Moa som är på kortet iklädd min förra namnbricka. Kul att jag fortfarande finns med på deras reklam.


Så här såg kortet ut. Bilden har tidigare varit med i en rad olika hundtidningar



Den här gången fick vi guldfärgade brickor


 
 
Kikki

Kikki

5 augusti 2008 19:03

Hade blivit dyrt om jag skulle haft en id-bricka i varje halsband :) Men theo har dock 2 st!! Tycker man känner igen fottot på Moa från någon tidning kanske!

http://www.theotilda.blogg.se

 
Ingen bild

Primo och Acke

5 augusti 2008 19:22

Fin fina brickor! Och vi förstår att så söta tjejjer kommer i tidningar, reklam och liknande! Vi är just nu mest glada att äntligen fått hem matte från sjukhuset JIPPIII!!

Kramis

 
Sigge

Sigge

5 augusti 2008 19:30

Djupt imponerad.........jag känner alltså en fotomodell.
Kan jag få en autograf? *rodnar*

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Kasper

Kasper

5 augusti 2008 19:39

Snyggt med guld också. KLART att Moa fortfarande är modell - kunde förstås lika gärna ha varit Molly, men att EN av er ska modellera är väl självklart! Det är ni ju som skapta för!

http://www.belof.se/Kasper-index.htm

 
Ingen bild

Cilla och Gizmo

5 augusti 2008 20:39

Wow!! Fotomodell!! Inte dåligt :-)Du är sååå söt så.
kram Cilla och Gizmo

 
Ruth

Ruth

5 augusti 2008 20:46

Inte betalade du något för din fina bricka Moa efter som du gör så fin reklam för företaget ? Du är ju känd i hela Sverige ju.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
 Timse

Timse

5 augusti 2008 23:39

Klart du ska agera fotomodell, du är ju söt som socker. Jättefina namnbrickor, jag har också haft en men den tappade jag i skogen för länge sen. Nosgos och buffar!

http://timsevimse.blogg.se

 
Chilla

Chilla

6 augusti 2008 09:53

Ja´nog förstår jag att företaget har valt att ha dig = Moa som modell, snacka om BÄSTASTE reklamen med en sådant proffs som agerar modell.

Ni är båda så fina med de nya guldiga namnbrckorna

http://www.freewebs.com/skvallersidan

 
Ingen bild

malte o snoken

6 augusti 2008 10:20

å tänk att vi bloggar med kändisar! va fina namnbrickorna är1 såna ska vi nog också skaffa oss!

 
Latte

Latte

6 augusti 2008 12:12

Jag (Carolina) har sett reklamen i en massa hundtidningar, och jag kommer alltid på samma tanke: det är ju någon hund som jag har sett som liknar så himla mycket! Nu fick jag äntligen svaret! Tack Moa! Men hur fick du vara med i reklam? Hur blir man modell? Hoppas ni kan svara, Latte drömmer nämligen om samma sak...:-) Ni är så vackra som vanligt!

Kramar

http://latte

 
sacco

sacco

8 augusti 2008 23:01

Wow, vilka kändisar:) Superkul!

http://www.bjorkmannarna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards