Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2008

Undrar...

Av Molly & Moa - 25 augusti 2008 11:27

hur ni har det idag?

Själv rymde jag ut genom grinden när NÅGON glömt att stänga den. Matte märkte inte att jag var borta förrän hon själv skulle gå ut till postlådan. Men som tur var så hittade hon mig på baksidan av huset.

Är du arg på mig nu matte...?

Jag stannade ju på tomten i alla fall.

 
 
Ruth

Ruth

25 augusti 2008 12:13

Men ditt lilla troll, har du inte förstått att en grind stäng eller öppen är STOPP för era småfisar. Många faror lurar utanför, ajja bajja, får inte upprepas ! en blick kan säga mer en ord :-)

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

25 augusti 2008 13:12

Det kan inte vara tillåtet att vara så förbaskat gulliga. Era ögon får ju Medresenärskan att dreggla ordenetligt.

Tur att du stannade på tomten när du rymde. Det var tur atst matte inte blev så där väldigt arg på dig. Du har ju också dina fina ögon att försvara dig med. Vem smälter inte för dem??? kram på er allihopa

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Cilla

Cilla

25 augusti 2008 17:12

Du var duktigt du!! Själv brukar jag skybda mig UT från tomten.
Matte säger att ingen kan väll vara arg på dig när du ser ut sådär ;-) Så söt så!!
Kram Cilla

http://gizmo.cybersite.se

 
camilla

camilla

25 augusti 2008 21:05

Halledusingen då....veeeem kan vara arg på den där änglalika varelsen som bara råka smita ut???

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
sacco

sacco

25 augusti 2008 22:00

Vilken tur att du inte rymde, då hade inte matte blivit glad!

http://www.bjorkmannarna.se

 
Ingen bild

Primo och Acke

25 augusti 2008 22:24

Vi fomligen DRUNKNAR i era mörka brunnar till ögon!!Vilen blick, suck!
Puss säger vi!

 
 Anna med Tim

Anna med Tim

25 augusti 2008 22:58

oh jisses vilken blick...inte lätt för matte att vara sur på dig när du ger henne en sådan blick. Tur att allt gick väl iallafall och att du inte tog en längre sväng.

http://timsevimse.blogg.se

 
Kasper med matte

Kasper med matte

25 augusti 2008 23:36

Är det verkligen tillåtet att vara så där änglalikt söt och go´? Snacka om "änglahund" - Hasse Andersson kan slänga sig i väggen...!

Hjärtsnurp drabbar både mig och matte! Svårartat!

http://www.belof.se

 
Moa och Maiko

Moa och Maiko

26 augusti 2008 08:50

Inte lätt när man inte får se sig om i världen, som man vill...
Säg till matte att skaffa en vallhund i huset också tipsar Polisstrumpan Moa. Då kommer ni ALDRIG bort!

http://nysvansat.blogspot.com

 
Ingen bild

malte o snoken

26 augusti 2008 10:15

hur kan man bli arg på såna sammetsögon? duktig du var som stanna på tomten, men det är inte bra o skrämma slag på mattar, de tål inte så mkt förstår rú!

 
Latte

Latte

27 augusti 2008 16:43

Jag är likadan, rymmer så fort jag får chansen, det brukar ofta bli ett äventyr... Men tyvärr så har det inte hänt så mycket, men jag slog rekord på att rymma flest gånger i lördags, gissa hur många gånger som jag rymde?

Svar: 3! Hehe..


Kramar!

//Latte

http://latte

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards