Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 10 september 2008

Tack

Av Molly & Moa - 10 september 2008 16:18

Sacco och Cilla & Gizmo för den fina utmärkelsen vi fått!

Vi hoppar och studsar av glädje.

 Utan inbördes ordning nominerar vi följande: Naturligtvis älskar vi alla våra bloggkompisar lika mycket och skickar den också vidare till alla er som inte redan fått den. Såg att flera av er har den redan på sin blogg.

Nospussar och nosgos till er alla!

Molly & Moa med matte




Här kommer reglerna, som är på engelska:

1. The winner can put the logo on her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Put links of those blogs on yours.

5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve no

 
 
Ruth

Ruth

10 september 2008 17:14

Oj vilken överraskning, 1000 tack, blev så stolt för att ni töser gillar min blogg, Rodnar en smula också ;D Puss på er !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

10 september 2008 17:32

Wow Wow !! Här kommer resenärskan inrusande, hoppande av glädje .... Bli inte rädda små vovvar, resenärskan är inte så farlig som ho ser ut.

Jag vill bara tacka för utmärkelsen och blir riktigt rörd men lycklig. Lovar sätta den på min blogg och göra efter konstens alla regler. Men gör det något om jag skriver både på svenska och engelska??? Det finns ju människor som kanske inte förstår utländska??
Kramisar och än en gång hjärtligt tack !!!

Lovar att inte flaxa omkring så här nästa gång jag kommer men nu blev jag så glad.

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

10 september 2008 18:37

Vi bockar och tackar för utmärkelsen, Ludde säger att utan honom hade det inte blivit någon, där är nog ett korn av sanning i det påståendet;) senast igår fick han komplimanger för sitt utseende. Det var en dam i f.d järnhandeln som särskilt gillade hans osymetriska öron, hihi.

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kikki

10 september 2008 21:08

jag skickar en award til en av mina favvobloggar :)

 
Ingen bild

malte o snoken

11 september 2008 10:01

men vi då...snyft!

 
Ingen bild

malte o snoken

11 september 2008 10:35

ja men ni har ju så rätt...vi tänkte inte längre än nosen räcker, puss flickor för er omtänksamhet! nu är vi glada igen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards