Cavvetjejerna

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Molly & Moa - 1 februari 2009 18:56

 

och det är inte utan att vi är lite trötta också. Det är mycket som vi måste ha koll på när det kommer gäster. Först är det ju hälsningscermonin som måste utföras korrekt. Jag Moa, hann till och med undersöka deras bil ordentligt innan matte fick hejdat mig. Men annars är det ju mest fika och middagar som är det mest attraktiva för oss.

Till förrätt blev det sandwich med lax och stenbitsrom. Och till middag räkpanna och ris för matte och Eva som är vegetarian. Karlarna åt fläskfile' med hasselbackspotatis.

Matte tycker vi har skött oss bra så vi har fått smaka lite av resterna i kväll också.

Husse fixar förrätten.

Och vi håller koll uti fall han skulle tappa något.



Här har vi fått uppdraget att vakta förrätten så ingen stjäl laxen.

Förstår inte vem som skulle kunna komma på såna tankar.



Jag ville sitta med vid bordet, men icke sa nicke.

Vi fick ligga på golvet och titta. Lite orättvist tycker jag faktiskt.

Men sen fick vi vara med i soffan och gosa medan dom andra sjöng Singstar.


Undra om dom där kolorna är till mig som husse lagt där?




Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards