Cavvetjejerna

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Molly & Moa - 13 februari 2009 19:07

Usch, så kallt det var i morse, -10 gr! Det är nog det kallaste vi haft i vinter. Men vi har ju många bloggvänner som har det mycket MYCKET kallare. Så vi ska inte gny för mycket tycker matte. Men det var allt bra kallt om tassarna som är nyklippta. Vi hade ju riktiga pälstofflor innan matte klippte dom.

Nu blir det tacopaj framför tv:n till postkodmiljonären. Efter det veckans höjdarprogram, let's dance!


Här sitter jag och vaktar tacopajen i ugnen



Snart klar!


Av Molly & Moa - 13 februari 2009 10:23

 

Har ni märkt hur ljust det blivit på kvällarna. Så skönt! Det blir ju extra ljust också av den lilla pudersnön som ligger kvar. Matte är noga med att vi ska synas ordentligt så det blev reflexvästar på. Ganska mycket trafik här utanför så det är ett måste.

När västarna kommit på och matte skulle ta på sig så var det en som hade ångrat sig. Molly fick väldigt bråttom att inta liggande ställning i soffhörnet. Och rätt som det var så stack även Moa till soffan. Nu även hon helt ointresserad av att gå ut.

Matte jag vill gå ut! Skynda dig...!



Jag har faktiskt ångrat mig.

Har inte alls nån lust att motionera just nu!



Nananananana… inte jag heller!

Vem tror ni vann?

 

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards