Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

Godissugna...?

Av Molly & Moa - 23 februari 2009 22:21

 Då rekommenderar vi m&m, Molly&Moas egna godis!


Har varit i Göteborg hela dan och shoppat lite. Och kan ni tänka er att det just kommit ut en ny sorts goda Peanuts, m&m’s heter dom. Supergoda! Vi får ju inte äta sånt godis men vi tyckte matte var värd en stor påse.

Blir ni sugna på nåt riktigt gott... så testa gärna dom här!



Självklart blev den en promenad längs Avenyn!



Vi tänkte att vi skulle ta in på Park Aveny,

men matte tyckte inte det var nån bra ide'.

Är nog på tok för dyrt.

Och så kanske man måste vara kändishund för att få sova där.


Här sitter vi i alla fall och kollar läget utanför hotellet


 

Sen åt matte och husse på Mac donalds!

Och då vet vi att vi alltid får smaka när dom kommer ut.


Ni kanske har sett att Mac donalds just nu kör en drive, på en speciell hamburgare (jättegod). Om man sparar 5 såna här värdemärken så kan på Phone house hämta ut en mobiltelefon.

Naturligtvis var dom slut. Skulle komma in nya i slutet på veckan.

Närmaste Phone house butik för våran del är Skövde, så det lär nog inte bli nån sån mobil.

Sen åkte vi och hälsade på släktingar till husse som bor i Fiskebäck innan vi åkte hemåt.

Nu är vi så trötta att vi inte orkar hälsa på er i kväll,

så vi tar det i morgon i stället.

Tack för alla kommentarer vi fått under dagen.

Natti på er alla bloggvänner.







 
 
Gazton

Gazton

23 februari 2009 23:19

Sådana där m&m's finns i USA, när folket i familjen var där för 2 år sen så höll matte på att käka sig fördärvad på dom. Inte bra!

http://gaztons.wordpress.com

 
Ingen bild

Acke och Primo

23 februari 2009 23:34

Ser att ni haft det bra! Matte säger att hon nog oxå är värd en såndär påse;)

Natti sötpluttar!

 
 Anna med flock

Anna med flock

24 februari 2009 09:34

Oj vad godisssugen jag blev nu...mmmmm... Saknar Göteborg när jag ser bilderna och hör att ni varit där, är ju uppvuxen där även om jag bott senaste 10 åren i Linköping.

http://timsevimse.blogg.se

 
Frippe & Cash

Frippe & Cash

24 februari 2009 10:20

Vilken rolig dag ni haft!
Jag får också smaka när matte och husse äter snabbmat, det är ju toppen.
Vi inväntar besök nu så matte ska städa av lite innan alla kommer.
Kommer att prova på erat godis, säger matte. Jag får ju inte äta sånt jag heller. Men matte undrar vart man kan köpa det??*Ler*
Kramen på er tjejer....

http://frippe.bloggagratis.se

 
Kasper

Kasper

24 februari 2009 15:49

Ska be matte köpa sånt där godis, för henne att smaska på och för mig att bli avundsjuk på - men världens bästa tröst får jag förstås genom att titta på själva påsen! :-)
Jaså, det blev Mac Donalds i stället för Park Aveny - förmodligen lika bra! Gratis mobiltelefon...??!!
Fast huvudsaken är självklart att ni får smaka på deras maten!!! Allt annat vore väl förresten otänkbart? :-)
Pyssisar!

http://www.belof.se/Kasper-index.htm

 
Ruth

Ruth

24 februari 2009 15:58

Inte dårligt att få ett eget märke på en gottepåse, men ni är ju så goda själva så det är inte mer en rätt :-)
Nospussar från oss.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Dat

Dat

24 februari 2009 16:13

Min son har önskat sig en sån där telefon i evigheter. Kanske jag kan få köpa de där lapparna av er? Maila mig såfall darkandtwizted@gmail.com

Men vad fina era tjejer är, ser praktisk ut att ha så små hundar. De verkar inte ta någon plats!

http://hundtraningen.blogspot.com

 
Latte

Latte

24 februari 2009 18:51

Synd att mobilerna var slut, men tack för tipset om detta med driven och värdemärken... Nu kan de andra i familjen inte säga emot om att köpa hem hamburgare en dag, eller hur cavvetjejerna? Vilket gott godis, mums... Nu blev jag sugen på godis för det! Men jag får ju inte, för idag är det ju agility... Vilka fina koppel ni har, säger matte... Vart har ni köpt dem, undrar hon?
De passar så bra till er päls i färgen...:-)

Kraaaaaaaaaaaaaaam

//Latte

http://latte

 
Lena

Lena

24 februari 2009 19:41

Klart dom skulle vara slut!
Eget godis har ni också ; )))

PS. Gör som du vill med stickbeskrivningen ; )

Ha en skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

24 februari 2009 20:36

Inte ila med eget godis!
Blir ingen provsmakning av dt här.
Matte får/ska inte äta sånt (diabetiker) och värdena var åt skogen idag så nu är det extra strängt.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

molle

24 februari 2009 20:42

gott gotti gott gott..

 
camilla

camilla

25 februari 2009 09:09

Mmmmmm M&M hör ju till favoritgodiset!! Mums!
Åh så typiskt att mobilen var slut....dom kanske inte haft den överhuvudtaget :)

Gottigt med burgare!!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

25 februari 2009 09:49

hihi..x large...nice;)mm, kanske jag skulle fixa en sådandär telefon...rätt var det är behövs det väl en ny....jag lever ju med cola:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards