Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

Award!

Av Molly & Moa - 28 februari 2009 16:15

Tack Latte & Carolina för den fina awarden vi fått. Kul att ni gillar oss och våran blogg.

Såg att Latte skickat den vidare till många av våra vänner,

så vi skickar den vidare till alla som inte redan fått den.

Alla bloggar som vi tittar in på är värda en award.


En bild på oss båda.

Saknar min mamma, som är så mjuk å go att gosa med.



I kväll ska matte och jag titta på melodifestivalen

och då ska jag ligga tätt intill matte.

 
 
Dat

Dat

28 februari 2009 17:42

Men så fina de är, jag blir lika tagen varje gång!

Vem är mamma och vem är dotter?

http://hundtraningen.blogspot.com

 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

28 februari 2009 18:25

å vilken fin award:)grattis! dina damer är mycket, mycket vackra o goa tycker jag, kram på er alla:) å jaa, dålig fantasi hade jag i morse som satt ut lånad bild, men nu har jag satt in bilder som garanterat aldrig vart inne i en blogg förut, för de är tagna idag;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

28 februari 2009 18:57

Förstår att du längtar efter mamsen ; )

Ha en skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Latte

Latte

28 februari 2009 18:58

Varsegod, cavvetjejerna! Den är ni värda...:-) Jag (Hjärta) eran blogg! = Jag älskar den, såklart att ni ska ha en award! Vad mysigt med Melodifestivalen, den ska jag också se!:-) Ska ni äta något gott ikväll?

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

//Latte

http://latte

 
Kasper

Kasper

28 februari 2009 19:27

Klart Moa saknar sin mamma - det är förstås lite tomt att vara bara en när man är van att vara två! Gosetjejer!!!
Men en härlig promenad fick ni idag i alla fall, oj, så många svanar!
Hoppas också att Molly har det bra på Klädesholmen!

http://www.belof.se

 
Ingen bild

molle

28 februari 2009 22:00

men vad ni är söta..

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

1 mars 2009 00:12

Lilla snuttan! Hoppas mamsen kommer snart så ni kan ligga och gosa....

Visst är det härligt med att få se lite vårtecken! Skatboet ja nog kommer jag ihåg det alltid! Dom rackarna bygger ju så fort...

Nu ska vi sova...
Natti vänner!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

1 mars 2009 08:29

Jaa du Moa, det syns på dina ögon att det är något som saknas men du förstår nog att det kommer tillbaka när de lekt färdigt, eller hur??? Medresenärskan är hunvakt idag ... Njaa, det är bara att åka en gång vid middagstid och släppa ut de två (mor & dotter). Dottern väntar småttingar så nu är det spännande. 23 mars väntas de se dagens ljus.
Ha en bra dag och kram på er

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Frippe & Cash

Frippe & Cash

1 mars 2009 15:47

Men du din stackare fick inte du följa med husse!!
Vi har ju vinter här uppe så det dröjer nog innan vi får en skymt av våren för att det sen blir lite mer snö.....
Jag vill ha vår nu!!
Kramen på er...

http://frippe.bloggagratis.se

 
lotta med juni o cola o Tuvaluva ;)

lotta med juni o cola o Tuvaluva ;)

2 mars 2009 07:20

ville bara önska en fin dag:)

http://juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards