Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 3 mars 2009

Bakat idag!

Av Molly & Moa - 3 mars 2009 19:55

Idag har jag varit duktig och hjälpt matte baka bullar. Två plåtar blev det 40 stycken. Matte smällde i sig två stycken på studs! Och jag då....?

Jo, jag fick också smaka. Fattas bara annat.

Här kollar jag så dom jäser bra.



Kolla matte, dags för ugnen!




Nybakta

 
 
 Anna med flock

Anna med flock

3 mars 2009 20:32

Åh mums vad det såg smaskigt ut! Synd att ni bor så långt bort, annars skulle vi bjudit in oss på fika ;)

http://timsevimse.blogg.se

 
Lena

Lena

3 mars 2009 21:26

Mums så gott!
Spar en bulle till mig ; ))))

Sov gott!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Kasper

Kasper

3 mars 2009 22:46

Men ojojoj, va du är duktig, Moa! Tur att matte åtminstone har dej, nu när Molly är ute på vift.
Åh, va goda dom ser ut! Snålvattnet rinner på både mej coh matte... :-)

http://www.belof.se/Kasper-index.htm

 
Ruth

Ruth

3 mars 2009 22:54

Är det smörbullar ni har bakat i dag ? Blev riktigt sugen på ett par färska bullar och ett glas mjölk innan sängen kallar (snart). Så duktiga ni har varit..
Kram och god natt !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snokis

4 mars 2009 08:44

Hej sötflickor, vi måste ju kolla in o se hur våra favvo flickor mår! Å vilka härliga bullar matte bakar!! Mums! Va avis vi blir! massa pussar på er!

 
Frippe & Cash

Frippe & Cash

4 mars 2009 11:27

Känner nybakad lukten i näsan!!!
Spara en till oss också vi kommer på stutts, matte ska bara slänga in oss i bilen.
Men vad kul att du får baka när Molly är borta.Här tränas det på att bli runsren och att inte vara så kaxig mot matte när hon lyfter den lilla killen.
Kramar på dig tjejen!!!!!!!!!!

http://frippe.bloggagratis.se

 
Latte

Latte

4 mars 2009 17:28

Kan en dag bli bättre än denna? Jag blir alltid överlycklig när jag ser dig baka, Moa! Och Molly också, nu kom jag på vad som saknades... Men då fick du väl smaka mer va?

Kraaaaaaaaaam

//Latte, som har längtat efter ert bak!

http://latte

 
Jeanette

Jeanette

5 mars 2009 09:58

Mysiga vårtecken =)

http://nettanjohansson.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards