Cavvetjejerna

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Molly & Moa - 2 augusti 2009 23:48

Vi har åkt hem några dagar från kusten för att matte och husse hade lite att greja med hemma. Men vi ska nog tillbaks igen i mitten av veckan.

Så idag har det blivit en massa bus ute på gräsmattan.

Vi har ett skåp i pannrummet där matte förvarar vår fodersäck och där står det också en korg med våra leksaker. Det vet jag, Moa så väl och idag fick jag för mig att jag skulle skälla på det där dumma skåpet tills det öppnade sig. Och till slut hände det. Dörren åkte upp och jag fick tag i ett mjukisdjur som jag fick i pris av Tage på en av våra hundkurser. Sen toksprang jag fram och tillbaka med det där djuret i munnen. Jag skakade och ryckte och gjorde allt för att döda mitt byte. Sen tyckte jag att matte skulle vara med i leken också så jag startade mitt skällande igen. Men då tog leken slut! Dumma skitmatte...!!! Hon tog min leksak och stoppade in den i skåpet igen.

Här är jag på väg ut med mitt byte!

Matte säger att det liknar en älg eller kanske är det en häst.


Rör på dig nu då...!


Matte nu får du vara med!



Lek med mig nu...!!!!

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards