Cavvetjejerna

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Molly & Moa - 10 september 2009 21:02

Idag blev matte rejält arg på mig Moa och lite rädd också faktiskt. Matte hade lagt ett brev i hallen som skulle postas i eftermiddag till hennes systerson Kalle, som fyller 4 år på söndag. I brevet hade matte lagt två små chokladbitar. En till Kalle och en till Elsa. Hur kunde hon vara så dum och ställa det på hallbyrånFoten i munnen Fattar hon inte att jag har världens bästa luktsinneTungan ute. Ja,så när matte kom in var jag i full färd med att öppna brevet. Tyvärr hann jag bara få i mig den ena biten innan matte tog mig i hampan och skrek åt mig att det är FARLIGT för hundar med choklad. Nu var det bara en 25gr liten ljus chokladbit så det kanske inte var så farligt. Jag har i alla fall inte haft några symtom på förgiftning säger matte.

Stackars Kalle... lite skäms jag nog i alla fall. Matte fick helt enkelt åka till Grästorp och köpa ett nytt kort och nya chokldbitar och skicka till Kalle.

  

Så här kan det se ut när en olydig liten Moa öppnar andras brev! 



Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards