Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 17 september 2009

Nu har

Av Molly & Moa - 17 september 2009 22:20

vi nattat oss!

Finns väl inget skönare än att sova säng säng säng! Sova sova sova säng säng säng!

Väck oss inteTyst Natti, natti....zzzzzzz

 
 
Anki Jönsson

Anki Jönsson

17 september 2009 23:39

Go´natt och sov så sött tjejer!
Go´ natt pussar från hela tjejligan

http://www.jankils.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

18 september 2009 06:36

Åh vad gosigt mysigt det ser ut där ni ligger i sängen, ni tar lite mindre plats en mina giganter när dom ska ligga i sängen ;)

http://timsevimse.blogg.se

 
Illerson

Illerson

18 september 2009 11:43

Som ni kanske vet så är brorsan lite krasslig, så jag bloggar i stället.

Vad ni är söta, skulle gärna krypa ned till er i sängen, jag lånade mattes täcke en stund i morse, det var varmt och skönt. Matte ligger på soffan nu, det gör hon alltid när någon av oss två är krasslig, så hon inte ska störa husse när hon måste gå upp och titta till Hillman. Så nu när jag fick chansen att sova på mattes täcke då tog jag den direkt, det är skönt att ligga på ett täcke och kura.

Taxkramisar från er vän.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Kasper

Kasper

18 september 2009 14:58

Börjar fatta att jag verkligen går miste om nåt, eftersom jag aldrig vill sova i säng, bara på mitt eget sovtäcke på golvet! Kanske ska be matte försöka lära mig hur skönt det är i sängen?
För ååh, så härligt ni ser ut att ha det, sötisarna!! :)

http://www.belof.se

 
Lena

Lena

18 september 2009 22:13

Men vad mysigt = ))))

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

18 september 2009 23:44

Dom sover så skönt som 2 prinsessor skall göra, så gulliga sååå !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

malte o snoki

19 september 2009 09:56

å sickna goa skafötters-flickor! å den som fick grotta ner sig i denna mysgrop med er! lyllos matte

 
camilla

camilla

23 september 2009 10:29

Aaaawwwww. Sötkorvar...eller heter det korvor när det är tjejer :o)

http://www.bentley.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards