Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 17 juni 2008

Molly går på upptäcksfärd!

Av Molly & Moa - 17 juni 2008 09:26

Några bilder från vår utflykt till Sjövik.

Medan Moa roade sig, med att försöka bada, så passade jag på att undersöka omgivningarna runt omkring.

                         Haha…hon vågar ändå inte bada!

                                  Jag smiter iväg en stund

                                   Här luktar det spännande!

       Kanske det var en liten ödla, som kilade ner bland stenarna

Matte här är jag!

Hon är lite orolig för mig, "matte" min hörsel är ju inte så bra.

Men jag brukar hålla mig i närheten så jag har koll på flocken.

Där är du ju Moa! Och våt är du också… trodde väl aldrig du skulle bada.

 

 
 
Moa och Maiko

Moa och Maiko

17 juni 2008 13:33

Finns inget så trevligt som utflykter!Steniga, "gräsliga" eller våta. Idag har vi bara tränat och sedan var det slut på govädret och åskan går runt oss nu. Vi slaggar i sängen...

http://nysvansat.blogspot.com

 
Sigge

Sigge

17 juni 2008 18:32

Jag nosade bara lite på paddan.
Insåg ju att den inte alls var intresserad av att bli kompis med mej.
Kolla min blogg har bild på nåt där som äntligen kommit!

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Cilla och Gizmo

Cilla och Gizmo

17 juni 2008 19:10

Vi tycker du verkar ha det sååå skönt i gröngräset. Bada kan ju du göra en annan dag ;-)
Kram på er tjejer
Cilla och Gizmo

http://www.gizmo.cybersite.se

 
camilla

camilla

17 juni 2008 21:19

Vaa vanudå?? Badat idag igen?
Värsta nymfen ju ;)

http://www.bentley.dinstudio.se

 
 Anna med Tim

Anna med Tim

18 juni 2008 00:08

Oh vilken härlig dag ni verkar ha haft med möjlighet till bad och nosande och mysande i gräset...Matte tackar för grattiset :)

http://timsevimse.blogg.se

 
Ruth

Ruth

18 juni 2008 00:43

Dom är bara för söta dina 2 rödtottar :-)
God natt och ge vovvarna en nospuss !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

18 juni 2008 12:32

molly har lite mer tax i sig...sniffa på saker o ting o hoppar över badet...

 
Ingen bild

Tessan med voffsar

18 juni 2008 12:53

Men oj min kommentar igår kom visst bort! Vad jag skrev kommer jag ju inte ihåg nu;)
Men ni är ju alltid lika gudomligt söta flickor! Acke tackar för gratulationerna....han är lite dålig i magen idag;)Puss puss!

 
Ruth

Ruth

18 juni 2008 13:12

Så skönt när hundarna kan vara lösa, strosa och lukta, bra träning för alla sinnen, att ta ett dopp frivilligt är härligt, Cavvisar brukar ju inte vara så förtjust i vatten, men kommer dom underfund med det så utövas det så snabbt som tillfället ges :-)

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Latte

Latte

18 juni 2008 15:18

Ni är alltid så söta när ni badar, jag är lite svartsjuk på er! Själv så vågar jag bara doppa fötterna...

http://latte

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards