Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 8 april 2011

Helgen som gick!

Av Molly & Moa - 8 april 2011 22:55

Här kommer några bilder från vår Blekinge och Skåneresa vi gjorde förra helgen!

Först besökte vi Malin och Stefan i deras nya hus i Sölvesborg.

Här kikar husets katt,  lilla Siri fram.

Hon kollar in oss mycket noga och vågar sig inte riktigt ända fram.


För att inte Siri skulle bli skrämd så fick vi vara kopplade. Hon har ju inte riktigt bott in sig i det nya huset än så matte var rädd att hon skulle bli skrämd .

Som om vi skulle kunna skrämma nån...  


Vi skötte oss väldigt bra tyckte matte. Trots kopplet så var vi lugna som filbunkar!

Här övervakar vi när Malin lagar mat.


Söta Siri som är av rasen Brittisk korthår. En jättego katt!


Malin med Siri i famnen.


På söndagen drog vi vidare till husses andra dotter som bor i Södra Sandby cirka 1 mil öster om Lund. Tyvärr blir det inga bilder därifrån. Matte har dom i mobilen och har inte lagt över dom på datorn än.


Här är vi på väg hem, har just passerat Hallandsåsen!



 
 
Kasper med matte

Kasper med matte

9 april 2011 23:52

Såg att Bosse mår bättre - va BRA!!! Jag tycker inte alls om när katter mår dåligt!
Förresten så är den där lilla Siri visst också väldigt go´ - jag tycker ju jättemycket om katter! Bättre om dom än om en del hundar, faktiskt.

Fast ER skulle jag tycka extramycket om, det är jag säker på. Det skulle säkert Siri också göra, om hon bara fick några dagar på sig - ibland är dom lite långsamma av sig. :)
Pyssisar på er!

http://www.belof.se/Kasper-index.htm

 
Hillman

Hillman

18 april 2011 11:10

Jaså, ni har varit på resa, rena rama sidomestern, hihi. Hälsat på en kisse, jag tror inte att ni behövt något koppel, för ni är inga jägare.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards