Cavvetjejerna

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Molly & Moa - 29 april 2011 18:49

I går fick matte ett telefonsamtal från veterinären so hjälpte mig i tisdagskväll. Han var lite orolig och undrade hur jag mådde. Tänk så snälla veterinärer kan vara  Han berättade att detta var nästan det värsta han sett när det gällde analsäckar och då har han jobbat 21 år som veterinär. Det var inte enbart en inflamation utan en stor böld.

Idag ringde han igen och ville titta på mig. Så vi fick åka in till Lidköping till den nya mottagning han kommer att öppna inom någon vecka. Jag blev alltså hans första patient.

Han kom med det glada beskedet att bölden hade blivit mycket mindre och var på väg att läka. Så om fjorton dagar när medicinen är slut vill han titta på mig igen.

Kanske får jag så småningom operera bort analsäckarna.

Stort tack till Håkan Ekesbo som brydde sig så mycket om mig.

Nu mår jag mycket bättre!


Kanske blir det lite extra gott i kväll   

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards