Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 8 januari 2009

Hemma igen!

Av Molly & Moa - 8 januari 2009 17:30

Ja, vi är hemma igen!

Kom igår faktiskt. Men vi har inte hunnit blogga något. 

I morse hade vi fått ett tunt lager pudersnö, men nu är allt borta. Grått och trist hela dan. Vi har mest slappat i korgen och passat huset idag. Matte har varit inne i stan med sin mamma som hade några ärenden att göra.

Nu väntar middagen! Mattes alltså... makaroner och korv blir det. Vi kräver att få smaka... åtminstånde på korven.

Nu ska jag uppdatera bloggen



Ibland blir jag sååå sugen på frukt.



Bestämmer mig för äpple tror jag.

Det är godast.


 
 
bentley

bentley

8 januari 2009 18:44

En sån duktig flicka. Bloggar och äter frukt.
Själv är jag tokig i apelsiner,hör jag matte skala en sån kommer jag rusande direkt :D

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

8 januari 2009 19:46

Kanske ni ska fixa en fruktsallad till kvällen?

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

8 januari 2009 20:28

Ska jag skicka min snö till er?
Matte är utled på den och vill ha vår.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

8 januari 2009 20:48

vi gillar oxå äpple! vi brukar få små små bitar ibland av husse o ibland får vi gnaga själva från husses äpple....gott!
fruktstund med liten frukthund!

 
Lena

Lena

8 januari 2009 21:19

Klart tjejerna ska få smaka lite korv,hihi!fina bilder.
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
Frippe kikar in

Frippe kikar in

8 januari 2009 21:37

Ja dom säger ju "ett äpple om dan håller doktorn borta"
Vad skönt att ni kommit hem.
Här har vi ganska mycket snö, det räcker då iallafall.
Krameli kram på er..

http://frippe.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tessan och pälsbollarna

8 januari 2009 21:53

mmmm var det kroppkakor jag skådade längre ner?? Här är oxå slask nu...inte klokt så det hoppar i vädret!
puss på er flickor!

 
Ingen bild

Tessan och pälsbollarna

8 januari 2009 21:54

Hmmm försvann mitt förra inlägg???
Om det gjorde det så säger jag puss så länge!

 
Ingen bild

Cavvetjejernas matte

8 januari 2009 23:28

lenaochpudlarna: Kan inte komma in på eran blogg. Vet inte vad som är felet. Sidan blir blank och det står att jag inte är ansluten.

 
Anki Jönsson

Anki Jönsson

9 januari 2009 01:09

Mums... korv o makaroner o frukt sådant gillar vi med, suck!!
Nospussar från Jankils ligan

http://www.jankils.se

 
Lotta med  Juni o Cola

Lotta med Juni o Cola

9 januari 2009 09:02

gullflicka!!jag älskar också frukt..vattenmelon e favvisen här eller apelsin;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

9 januari 2009 17:07

Jaa ni tjejer, Medresenärska tycker också om frukt. Det är så nyttigt och gott ...
Ha det gott i helgen tjejer och hälsa matte !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Latte

Latte

10 januari 2009 13:52

Haha, vilka roliga och fina bilder... Vem kan ha tagit bilden på dej när du sitter i stolen vid datorn? Den andra av cavvetjejerna kanske? (Ser inte vem som är med på bilden...) Kramizar

//Lattisen

http://latte

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards