Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

På bättringsvägen

Av Molly & Moa - 14 januari 2009 23:28

är både jag och matte. Det var nog ett falskt influensavirus som flög på matte för hon känner sig redan mycket bättre. Eller också var det mig hon var orolig för.

Men jag är som vanligt igen tycker matte. Talar högljutt om när det är matdags och att jag vill ha diverse godsaker i skåpet. Men tuggisar får jag låta bli den här veckan sa veterinären. Det tycker jag är lite onödigt men jag får väl stå ut några dagar till.

Idag när vi var ute hittade jag i alla fall en pinne som jag började tugga på men den fick jag inte ha särskilt länge. Matte slängde iväg den, och jag trodde att jag skulle få springa och hämta den, men icke sa nicke. Blev ingenting med det.

Vi har haft sol hela dagen idag. Kanonväder!

Det blir många såna här bilder på mig nu.

Är extra mottaglig för gos nu.



Matte har ju också vilat mellan varven,

och då är vi väldigt snabba att haka på.

Vi har hjälpt till att städa undan julen också.

Så nu är alla tomtar borta igen.

 
 
Kasper

Kasper

15 januari 2009 01:32

Så skönt att du i alla fall mår lite bättre nu efter den där pärsen! Skönt också att veta att du alldeles säkert får precis så mycket gos du vill! Gulle- gullesöta!!

http://www.belof.se/Kasper-index.htm

 
camilla

camilla

15 januari 2009 09:30

Men du....skicka tuggisarna till Malte och Snok. Dom kan ju hjälpa dig att mjuka upp dom
så det blir lagom konstistens ;D

Skönt att ni har piggnat på er!!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Latte

Latte

15 januari 2009 13:59

Så SKÖNT att du mår bättre nu Moa... Visst är det skönt att ligga i soffan? Så tur att vi hundar får göra det för våra mattar, det är ju inte alla som får det... Kramelikramizar

//Latte med matte:-)

http://latte

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards