Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 20 maj 2008

Dagen

Av Molly & Moa - 20 maj 2008 10:05

kommer vi att ägna åt till att följa med matte och handla.

Vi ska först åka till Kathis djurbod, och köpa mat till oss. Kanske det blir lite annat gott också.

På eftermiddagen blir det träning för matte och Moa, som kör hårt med ställandet och aportbocken. Snart är det examen.

Bilden på oss är från kusten.

Matte tog den här fina bilden vid Skärhamns badplats en dag i april

 
 
Gizmo

Gizmo

20 maj 2008 15:18

Ja här är det också hårdträning på ställandet för min del. Matte säger att jag har börjat slarva?? JAG?? ;-)
Kram Gizmo

http://www.gizmo.cybersite.se

 
Moa och Maiko

Moa och Maiko

20 maj 2008 15:39

Tänk på att äta näringsriktig MAT, när ni ligger i hårdträning. Examen: usch vad det låter pirrigt!Då måste man bara ladda med allehanda godsaker och trevligheter.Jag, Maiko, har slappat väldigt mycket och intensivt efter min tävlingshelg. Det tar på en att vara duktig och man behöver ladda batterierna igen. Mmmm-soligt i omgångar idag, vi är jätteslöa...Ha det gott!

http://nysvansat.blogspot.com

 
skogsfruns Ludde

skogsfruns Ludde

20 maj 2008 19:02

Ludde tycker den där labben ser ut som en riktig gammal fetknopp, men matten säger att man inte ska döma hunden efter håren...vad hon nu kan mena med det. Jag har väl aldrig sagt något om hår!

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Ingen bild

molle

20 maj 2008 19:33

lycka till med träningen,, och hoppas att ni fick nått smarrigt på affären

 
sacco

sacco

20 maj 2008 22:34

Välj "sändningar" och sedan inslaget "ABC 19.15" Sedan får man klicka på en av länkarna i övre vänstra hörnet, beroende på vilket playerformat man har. Inslaget är i slutet av programmet, jag hade vissa svårigheter att spola framåt..

http://www.bjorkmannarna.se

 
Ingen bild

Tessan med voffsar

20 maj 2008 22:50

Ni är så söta och duktiga flickor! Go natt med er för här är vi slut....

 
Ingen bild

malte o snoken

21 maj 2008 11:06

å handla är kuligt om det hamnar nåt gott i korgen som man får smaka...
ni ser så fina ut tjejer där ni sitter! kustflickorna!

 
Sacco

Sacco

21 maj 2008 19:34

Nu är vi nyfikna på hur det gick med ställandet och apportbocken och vad ni fick i godisbutiken. Matte är helt säker på att det slank ner lite mer än bara den vanliga maten.

http://www.bjorkmannarna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards