Cavvetjejerna

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Molly & Moa - 5 februari 2009 23:21

Idag har det inte hänt så mycket. Bara dom vanliga bestyren. Först frukost, sen prommenad och lite bus med matte innan vi gick in. Vilat oss har vi också gjort en massa. Så har matte borstat och kammat våran päls och gjort rent våra öron. På eftermiddagen blev det en runda ut igen.

I morgon ska matte till frissan, så då blir det till att passa huset för oss.

På kvällen kommer en kompis till husse som bor i Stockholm. Han och husse ska gå på båtmässan i Göteborg på lördag.

Nu tycker jag Moa, att det är hög tid att lägga sig. Har försökt få matte att fatta det med mina olika ansiktsuttryck.

Ser hon inte hu trött jag är!


Om jag gäspar stort måste hon väl fatta!


Nähä... ingen reaktion!



Lika bra jag slumrar till en stund då...zzzzzzzzzzzzzz

Natti på er!

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards