Cavvetjejerna

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Molly & Moa - 25 februari 2009 10:39

är det nu. I går åkte Molly med husse till Klädesholmen. Inte bestämt än vilken dag dom kommer tillbaka. Men dom blir nog borta någon vecka. Lite tomt tycker jag allt att det är. Varje gång vi varit ute så springer jag fort till korgen och soffan för att kolla om Molsan ligger där.



Här kommer lite förberedelser inför Mollys resa

Ett bad måste man ju ha innan man reser bort.



Här har matte lagt fram vad jag behöver ha med mig.

Mat, medicin, tuggpinnar och koppel.



Hej då matte, nu åker vi!



Men jag då.....?????



Okej, jag fick ju vara hos Robert

(mattes äldsta son,) igår kväll när matte var på tjejträff.

Vi lagade mat och sen gick vi en långpromenad i stan.

Gissa om jag var trött sen!

I morse fick jag gå med matte på hennes långa runda.

Hon hade inte hjärta att lämna mig ensam.

Nu säger hon att jag måste borstas och kammas för att jag fäller så mycket hår just nu. Och efter det blir det schamponering.

Kanske bäst att gömma sig en stund!

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards