Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 21 maj 2008

Vi tränar

Av Molly & Moa - 21 maj 2008 23:44

med den där eländiga apporten.

Vi har ju varit på kurs i kväll. Men eftersom  matte inte har hunnit lägga in några bilder från kvällen så kommer här en liten filmsnutt när vi har tränat hemma. Vi har långt kvar, men har kommit en liten bit på väg.

Matte och husse ska till Stockholm ett par dagar och tömma ett garage, så det blir inget bloggande på ett par dagar.

Vi får bo på pensionat två dagar och resten hos storebrorsan, som ska hämta oss på pensionatet.

Ha det bra alla bloggers, så hörs vi när matte kommer hem.

Tassar från Molly & Moa


 
 
Anki J.

Anki J.

22 maj 2008 01:07

Så duktig du är Moa. Blir lite avundsjuk på dig.....
Ha det så bra på er semester på pensionatet och hos brossan men jag tycker att ni kunde ha fått hjälpa till att röja i garaget!
Svansviftningar från Liza

http://www.jankils.se

 
Ingen bild

malte o snoki

22 maj 2008 08:45

vi tycker du är jätteduktig!!
Hoppas ni får det bra på pensionatet!
Vi längtar tills vi ses och hörs igen!
nosbuffar och glada tasstramp tills dess

 
Kikki

Kikki

22 maj 2008 12:30

Tycker ni är superduktiga!! Sånt kan inte vi!!Hoppas ni har det mysigt på pensionatet, kul att ni är 2 iallfall!!

http://www.theotilda.blogg.se

 
Ingen bild

Carolina, 12år& Latte

22 maj 2008 16:28

Jag tyckte du var jätteduktig, Moa! Själv så kan jag ingenting med apport, matte säger bara att jag ska släppa en leksak ibland, men ibland tycker jag att den var så god så då vill jag inte släppa den ifrån mig... Vad synd att det inte blir något bloggande på några dagar, men ibland måste man få ta semester! Det ska jag också göra, fast i sommar, det ska bli så mysigt! :-) Hoppas allt går bra på dagiset... Kram! /Latte
P.S Är lite kära i er, ni är ju så söta... D.S

 
Sofia

Sofia

23 maj 2008 11:03

Gud vad du e duktig!
Bino vill hels tinte ens titta åt apporten om den inte hotas av nån annan vovve (han lite ego)
men nu har matte fått för sig å komma igång med lydnaden igen, fastän jag avskyr det, det e så tråkigt, men hon förösker göra det kul
hon mumla ått om att jag ska ju för fasen leva i minst 6-10 år till, så då ska vi fasenimig få in lydnaden också =p

http://www.cavalierpojkarna.webb.se

 
sacco

sacco

23 maj 2008 23:00

Va du är duktigt!!

http://www.bjorkmannarna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards