Cavvetjejerna

Alla inlägg den 28 november 2008

Av Molly & Moa - 28 november 2008 21:40

Idag är det matte som bloggar! 

Ibland får man riktigt nypa sig i skinnet. Och det fick jag göra flera ggr i kväll. Förra veckan när vi var i Stockholm ringde min mamma och berättade att Postkodlotteriet varit här i Tun där vi bor och delat ut 100 tusen och en bil till en granne som bor en bit från oss.

Läste om det i tidningen när vi kom hem och har sen inte tänkt mer på det. 

Ikväll har vi firat min äldste son som fyller år i morgon. Vi satt här och pratade om att vi skulle se programmet. Och när det var slut så tänkte jag på skoj att jag skulle kolla min (mina lotter) har två den här månaden på grund av att jag blv uppringd av lotteriet för några veckor sedan då jag vunnit 150 kr. Då undrade dom om jag kunde tänka mig en extra lott på November månad. Då skulle det ju gå jämt upp liksom. Okej sa jag, men sen vill jag fortsättninsvis inte ha mer än en lott. Rättade mina lotter. Och hör och häpna!!!!! Jag hade vunnit 2 x 10 000 tiotusen! 20 TUSENKRONOR så där rakt av bara. JIPPI!!!

För det är min dag, min dag, idag, tralala.... Är sååååå glad!!!


Ikväll har vi firat min son med middag och tårta.

Och det blev ju en riktig turdag kan man säga.

Varsågoda att ta för er av tårtan ni också.


Förmiddagen tillbringade jag med min systers två små godingar.

Här äter Kalle lunch och han har så mycket kul att berätta för moster.


Elsa tyckte det var kul att leka med traktorer idag.



Och en bild på katten Nisse, som egentligen är en hon.



Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards