Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 5 april 2008

Vi är

Av Molly & Moa - 5 april 2008 18:42

på Klädesholmen igen. Matte och husse hade ju ett ärende dit redan dagen efter att vi kommit hem från Stockholm. Tur att vi inte har anlag för åksjuka. Matte säger att vi gillar att åka bil, så vi låter väl henne tro att det är sant.

Vi har haft gäster här över natten. Det är alltid kul tycker vi, och det är så spännande på mornarna att springa och pussa på dom när vi vaknar.

Nu har dom åkt hem så matte har suttit en stund och kollat vad som hänt hos våra bloggvänner. 

Vi har fått en promenad till hamnen också. Där blåste det ganska mycket och var riktigt kallt i vinden.

Här sitter jag Molly på en pollare. Ni ser ju hur öronen flaxar på mig

                         Husse tycker jag ser ut som Dumbo

  Sen satte dom upp mig Moa, för att se om jag också blev en Dumbo

 
 
Sigge

Sigge

5 april 2008 19:49

Jag bugar o tackar för att ni skrivit i Saccos blogg om vilken gentleman jag är!
För jag vägrar ju tro att ni skrev fel namn

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Sacco

Sacco

5 april 2008 19:55

Jag tycker det ser ut som att du är på väg att flyga hit till mig!
Din matte slant visst på tangeterna när hon lämnade kommentaren i min blogg (hoppas jag). Till en viss svart byrackas stora förtjustning. Men det är lugnt, jag bjuder honom på den kommentaren! Det var ju jag som fick träffa er!

http://www.bjorkmannarna.se

 
Gibson

Gibson

5 april 2008 20:02

Åh vad ni verkade ha mysigt med Sacco! Han ser så snäll ut. Jag är lite skällig mot andra hundar...men matte säger att vi ska träffa lite mer hundar så ändrar det sig nog. Kramen till er sötnosar

http://gibson08.wordpress.com

 
Cilla och Gizmo

Cilla och Gizmo

5 april 2008 20:08

Vilken HÄRLIG dag ni verkar ha haft!! Jag (Gizmo) har också det där "problemet" med långa öron som fladdrar omkring. Det gäller att hålla i sig så man inte far iväg ;-)
Kram på er tjejer

http://www.sinna.dinstudio.se

 
Cavvetjejena

Cavvetjejena

5 april 2008 20:12

Sacco: Vi ber så mycket om ursäkt till dig Sacco, våran snygging. Hur kunde våran matte vara så klantig och skriva fel namn i din blogg. Pinsamt är ordet.

Till Sigge: Ja... du ser Sigge kanske det är så att matte har blivit så kär i dig att tangenterna slinter iväg

http://cavaliersajten.bloggagartis.se

 
Bella

Bella

5 april 2008 20:46

Molly, är du fångad av en stormvind....:-)
Nposgos
Bella

http://orvegard.bloggagratis.se

 
 Tim

Tim

5 april 2008 23:54

Hoppas dom håller i er så ni inte flyger iväg, ser blåsigt värre ut. Ni är iallafall tuffa tjejjer som vågar sitta där. Puss på nosen/Timse

http://timsevimse.blogg.se

 
Sacco

Sacco

6 april 2008 08:35

Hälsa matte att det inte gör något att hon skrev fel. Ni är alla tiders ändå!

http://www.bjorkmannarna.se

 
Ingen bild

malte o snoken

6 april 2008 10:52

å vilka fluffiga öron, de vill man snusa o pussa på1

 
Ingen bild

molle

6 april 2008 19:11

men akta så ni inte lyfter... hoppa genast ner..

 
Chilla

Chilla

7 april 2008 15:07

Sååå fina bilder, era öron ser så fräna ut när de följer med vinden

http://chilla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards