Cavvetjejerna

Direktlänk till inlägg 11 april 2008

Tack

Av Molly & Moa - 11 april 2008 19:13

alla snälla bloggisvovvar och andra som grattat mig idag. Jag har haft en kanonbra födelsedag. Först fick vi en härlig skogspromenad och sen fick vi hjälpa matte att kratta gräsmattan en stund, fast vi låg mest och solade i det härliga vårvädret. Fick ju lite extra gott också till middag (kassler) som jag gillar så mycket av snåla matte idag. Sen kom mormor hit och fikade och då blev det lite bulle också.

Nospussar till alla mina vänner

 
 
Tuffa

Tuffa

11 april 2008 20:02

Vad är det för en dag?
Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag,
för det är Mollys födelsedag!
Hurra, Hurra, HURRA!

http://tuffabriard.bloggagratis.se

 
 Tim

Tim

11 april 2008 20:18

Jag har ju glömt att säga grattis till dig idag Molly! Grattis , grattis , grattis önskar jag dig. Matte hälsar också. Nospussar och svansviftningar/timse

http://timsevimse.blogg.se

 
Gunilla

Gunilla

11 april 2008 22:08

Grattis lilla Molly på 6-årsdagen!Du har väl fått tårta eller?
Kramizzar Gunilla

http://www.cavalierpojkarna.webb.se

 
Ingen bild

Primo och Acke

11 april 2008 23:28

En liten Molly fyller år
6 år och nu är det VÅR!
Som den söta flicka du är
och som så många håller kär
skäller ylar vi i kör
så som 2 gentlemen sig bör.....

Puss på din vackra nos Moa!

 
Anki J.

Anki J.

12 april 2008 00:05

Hejsan!
Är som vanligt inne på ett sent besök och ser att det har firats födelsedag, så många försenade GRATTIS Molly-tjejen! Hoppas att det blev något gott i paketen i dag!
Kramar från Anki & tjejligan

http://www.jankils.se

 
Basta & Fixa m en uslagen matte

Basta & Fixa m en uslagen matte

12 april 2008 08:46

Grattis på födelsedagen lilla Molly!!!!!
Vi ber om ursäkt för att matte missade detta igår, hon var helt dööööö när vi väl kom hem igår kväll.

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gibson

12 april 2008 08:48

Men åååhhh GRATTIS gumman!!!! Många pussar och kramar från mig :-)

 
Ingen bild

molle

12 april 2008 09:39

Presenter,, vad är dom!!!

 
Ingen bild

Molly

12 april 2008 10:00

Molle: eftersom jag inte är så förtjust i leksaker så blev det inga såna. Jag fick lite goa tuggpinnar och extra go mat i stället

 
Ingen bild

malte o snoken

13 april 2008 08:33

å kassler det e grejer det...mmm vi riktigt känner smaken!

 
Ingen bild

Molly

13 april 2008 09:06

Jag måste tacka för dom fina små dikterna ni har knåpat ihop till mig också.
Varma tassar från Molly

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly & Moa - 16 mars 2013 19:21

I måndags var jag Molly, hos veterinären och gjorde mig fin i munnen. Det rök förstås några tänder igen men vad gör det när man slipper ha ont och matte blir så glad när jag luktar gott igen....

Av Molly & Moa - 28 februari 2013 23:39

Idag fick vi åka med matte in till stan. Där fick vi oss en riktig långpromenad utmed Vänerstranden. Skönt att få glassa lite i vårsolen och svänga på våra spänstiga rumpor!...

Av Molly & Moa - 27 februari 2013 12:49

  Här kommer ett livstecken från Cavvetjejerna. Vi har ju legat lågt med bloggandet en längre tid så vi tyckte det var tid att uppdatera lite. Vi har varit på Klädesholmen några dagar och njutit av ett fantastiskt väder. Ingen snö men havet var lit...

Av Molly & Moa - 11 april 2012 21:59


Finaste Molly 10 år i dag!   Grattis min fina vän!

Av Molly & Moa - 7 februari 2012 14:09

I dag är det fyra år sedan vi startade våran blogg! Då måste det ju bara bli ett inlägg så vi håller lite koll på åren som gått. Vi tänkte lägga upp lite bilder på våra små bäbiskusiner. Det är husses döttrar med respektive och deras söta små bäbis...

Presentation

Fråga Cavvetjejerna

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards